czwartek, 18 lutego 2010

Marchewkowa

Składniki:
  • około 6 dużych marchewek
  • 1 spora cebula
  • 2 łyżki masła
  • 1 kostka bulionowa
  • pieprz
  • sól
  • vegeta
  • szczypta suszonego tymianku
  • posiekana natka pietruszki
  • ew. śmietana (nie dodawałam)

Marchew i cebulę obieramy i ścieramy na tarce lub wrzucamy do robota i drobno siekamy. Na patelni roztapiamy masło, dodajemy starte warzywa i podsmażamy. W garnku gotujemy około 1,5l wody. Wrzucamy podsmażoną marchew z cebulą, gotujemy. Doprawiamy. Na koniec posypujemy posiekaną natką. Możemy również zabielić śmietaną.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Moją pasją jest gotowanie. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam ponad rok temu. Na Bloxie prowadzę kulinarny blog Ilonkowo, na którym zamieszczam osobiście wypróbowane przepisy:)