sobota, 20 lutego 2010

Czekoladowa kawka vs. Kawa z mlekiem

Składniki:
  • 1-2  łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 1/3 szklanki gorącej wody
  • 1/3 szklanki mleka
  • ew. cukier do smaku (1-2 łyżeczki)
Dodatkowo:
  • bita śmietana do przybrania
  • czekoladowa polewa lub starta czekolada

Kawę zalewamy gorącą wodą, słodzimy, dopełniamy do 3/4 wysokości szklanki ciepłym mlekiem, mieszamy. Na wierzch wykładamy 2 łyżki bitej śmietany. Dekorujemy czekoladową polewą.


To było pewnego zimnego zimowego popołudnia... Zapragnęłam kawy i czekolady, tak tak jednocześnie!:) No i długo nie myśląc, wyszperałam z szafki czekoladę, do filiżanki nasypałam ulubionej kawusi,  zalałam wodą, wrzuciłam czekoladkę no i potem to już tylko delektowałam się;)))

Składniki:
  • 1- 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 3 kostki czekolady z nadzieniem orzechowym (np. Wedla)
  • 1 filiżanka gorącej wody




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Moją pasją jest gotowanie. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam ponad rok temu. Na Bloxie prowadzę kulinarny blog Ilonkowo, na którym zamieszczam osobiście wypróbowane przepisy:)