środa, 17 marca 2010

Cappucino II

Składniki:
Masa cappucino:
  • 250 g serka macarpone (użyłam serka homo Danio wanil.)
  • 250 g śmietany kremówki
  • 3 płaskie łyżeczki żelatyny
  • 60 g kawy cappucino (proszku) - u mnie śmietankowe
  • 3 łyżki drobnego cukru do wypieków (lub więcej/mniej - zależy to od cappucino)
Poncz:
  • 2-3 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 1 szklanka gorącej wody
  • 2 łyżeczki cukru
Wierzch:
  • 250 ml śmietany kremówki
  • 1 łyżka drobnego cukru do wypieków
  • 20 g kawy cappucino (proszku)

Masa: Serek wymieszać dokładnie z cappucino. Żelatynę rozpuścić w 1/4 szklanki gorącej wody, przestudzić. Kremówkę ubić na sztywno. Powoli dodawać cukier i dalej miksować. Wlewać przestudzoną żelatynę, cały czas miksując. Ubitą masę dodać do serka mascapone i zmiksować lub wymieszać.
Wierzch: Kremówkę ubić na sztywno. Wsypać cukier i ubić.
Biszkopta naponczować ostudzoną posłodzoną kawą, przełożyć kremem cappucino, na wierzch wyłożyć ubitą kremówkę, oprószyć cappucino. Przechowywać w lodówce.

Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Moją pasją jest gotowanie. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam ponad rok temu. Na Bloxie prowadzę kulinarny blog Ilonkowo, na którym zamieszczam osobiście wypróbowane przepisy:)