sobota, 6 marca 2010

Placuszki z serka wiejskiego :)

Składniki:
  • 200 g serka wiejskiego (używam tylko Piątnicy, uważam że jest najlepszy)
  • 1 całe jajko
  • 1/4 szklanki cukru
  • 3/4 szklanki mąki pszennej
  • masło lub olej do smażenia

Jajko ubić z cukrem. Dodać serek oraz po trochu dodawać przesianą mąkę. Wymieszać. Na patelni rozgrzać masło lub olej. Kłaść łyżką ciasto formując placuszki. Smażyć z obu stron na złoty kolor.
Podawać z ulubionymi konfiturami, u mnie śliwkowe;) lub po prostu z cukrem pudrem, albo same:)

Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Moją pasją jest gotowanie. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam ponad rok temu. Na Bloxie prowadzę kulinarny blog Ilonkowo, na którym zamieszczam osobiście wypróbowane przepisy:)