sobota, 29 maja 2010

Słodkie grzanki

Składniki:
  • bułka wrocławska lub paryska (użyłam kromek pszennego chlebka)
  • jajko
  • pół szkl. mleka
  • cukier
  • cynamon
  • odrobina masła do smażenia

Bułkę pokrój na kromki. Wymieszaj w miseczce jajko, mleko, cukier i cynamon. Na petelni rozgrzej masło. Jeśli obawiasz się przypalenia masła najpierw na patelnie nalej troszkę oleju, a gdy się rozgrzeje wrzuć kawałeczek masła. Każdą kromkę zanurzaj z obu stron w panierce jajeczno-mlecznej. Smaż z obu stron na złoto. Najlepsze są jeszcze ciepłe.

Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Moją pasją jest gotowanie. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam ponad rok temu. Na Bloxie prowadzę kulinarny blog Ilonkowo, na którym zamieszczam osobiście wypróbowane przepisy:)