środa, 19 maja 2010

Jogurtowe Pancakes

Składniki:
  • 175g mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki sody
  • cukier waniliowy
  • 30g roztopionego masła
  • 100ml mleka
  • 250ml jogurtu (u nas truskawkowy)
  • 1 jajko (osobno żółtko i białko)
  • szczypta soli
  • 2 łyżki cukru pudru

Mąkę, proszek, sodę, cukier waniliowy wymieszać, dodać masło, mleko, jogurt i żółtko, ponownie wymieszać. Ibić pianę z białka z dodatkiem szczypty soli, pod koniec ubijania dodać po łyżce cukru pudru i jeszcze raz dobrze ubić. Delikatnie wymieszać z masą.
Smażyć bez tłuszczu na dobrze rozgrzanej patelni.

Smacznego! :)

1 komentarz:

  1. Super pomysł z tym jogurtem truskawkowym,ja ostatnio robiłam z bananami.te placuszki są przepyszne.pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Moją pasją jest gotowanie. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam ponad rok temu. Na Bloxie prowadzę kulinarny blog Ilonkowo, na którym zamieszczam osobiście wypróbowane przepisy:)